Lugnt på jobbet åtminstone

När jag kom till jobbet så hade det varit serverkrasch, så vi kom inte åt någonting på datorn, hmm... och vi ska jobba med säkerhet....... Jag passade på att sticka till KS direkt för jag skulle ta prover. Jag tog inte på mig tröjan till jobbet, får bli en annan dag. Vi var 15 pers på kontoret av 75 eller vad det nu är. Med andra ord, lugnt. När datorerna väl kom igång så hade man ingen riktig iver att komma igång själv och telefon ringde inte så mycket. Så det var skönt.

Har varit riktigt trött sen jag kom hem, vilket jag förstod. Sen nattade jag lilleman och han somnade rätt fort i vår säng, men vaknade till när jag skulle flytta över honom till sin säng och han sover inte än, det har gått 2 timmar. Suck. Det är inte sunt för en själv och familjen att man jobbar. Trött och grinig och lättirriterad. Stackars dem som är hemma och har sommarlov och semester och bara vill ha lugn och ro....

Bara 4 dar kvar till nästa semesterperiod igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen