Kulan




Kolla in vad rund den är redan, bara vecka 14, hur ska detta bli..... Tur att jag inte är så sötsugen så jag går upp en massa själv också. Funderar på att ha den här tröjan på mig imorgon så slipper killarna på jobbet vara rädda för att fråga imorgon :O). En har frågat på jobbet och igår frågade grannen. Ska faktiskt bli skönt att jobba en vecka, gillar att vara hemma och ta dagarna som de kommer, men gillar även rutiner. Kommer väl bara vara så trött på kvällarna igen.




Joel sov till halv åtta idag, det blev alltså 13 timmar, vet inte om det hänt någonsin. Otroligt skönt. Och nu sover han igen, och mannen sover i soffan. Det är så tyst här hemma.... Ska vila lite mer jag med.




Kommentarer

Camilla Singh sa…
Åhh, så fin! Kul att du visar magen här. Det har hänt en hel del sen jag så dig sist (6 veckor sen).

Ta tröjan låter bra tycker jag. Tyckte själv det var knepigt förra våren på jobbet, när jag först gärna dolde magen. Sen så går det liksom inte längre, och vad gör man då? Det var först i v. 21-22 som nån till slut kläckte frågan...en elev... och lärarna stod där som frågetecken. Alla utom en som diskret hade checkat läget några veckor tidigare utan att knysta. Var liksom skönt att få det sagt...

Kram C
AnnieeG sa…
vad många fina bilder från senaste dagarna! Och vilken fin mage du har! :-)
Jag jobbar också i veckan, samt fyra dagar till efter det. Med så härliga helger som det har varit senaste tiden tycker jag inte att det gör så mkt... Men ser fram emot semester sen förstås. Vi ses, kramar!!
Anonym sa…
Vackraste du, finns det nåt finare än bebismagar?! Å att den sitter på dej gör det bara ännu vackrare!
Kram Gilla
Anonym sa…
Grattis Tina! Nu får du be din kollega att ha huvudvärk ett par år, annars hamnar vi i knipa på jobbet ;) /jocke

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen