Imorgon blir det Skansen

Måste ut och vattna blommorna innan jag lägger mig, är sååå trött. Igår gick det i ett hela dagen. Lilleman blev 3 och mina föräldrar, syster m familj och G m dotter L var här. Jättemysigt. Joel verkade så nöjd och glad hela dagen.

Idag kom familjen L och F och grattade honom. Vi fikade och sen beställde vi pizza, alldeles perfekt för oss. Mannen har åkt MC ikväll och jag har försökt natta Joel. Jag är så oerhört trött på dessa kvällsprocedurer. Om det ändå kunde få vara enkelt. Sen ska han lämna napparna till kattungarna på Skansen imorgon så hur så kvällprocedurerna bli då. Aaaaaaa......

Känner mig som en trött och sliten småbarnsmamma ikväll så nu ska jag gå och sova så jag får lite nya krafter till imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen