En vecka längre

Den här dagen har varit perfekt. Lugn morgon förutom grannen som väckte mig tio i åtta med att klippa gräset, det borde var förbjudet....... Sen slöade jag lite i soffan, läste, åt mat, la mig med Joel och sov ett tag, satt ute i solen, fikade, läste, lekte med Joel, åt igen, var till kyrkan, vattnade blommorna och nu blir det snart film med mannen. Det har varit så skönt, inga krav eller måste, bara njutit. Det är väl så semestern ska vara.

Har nu en vecka själv med Joel, ska bli mysigt. Sen jobbar jag en vecka, sen är jag ledig 2 veckor till. Det blir en lång sommar på det viset. Har allt som allt 5 veckors ledigt i sommar, 1 vecka längre än vanligt. Känns skönt. Sen har jag gått en vecka längre med magen som växer denna sommar och det känns ju väldigt bra. Har nog varit lite orolig senaste veckan eftersom det var den här tiden det var så tufft förra sommaren, men nu börjar jag känna mig lugn och tro att det här ska gå vägen den här gången.

Kommentarer

AnnieeG sa…
Tror det kommer gå alldeles utmärkt!! Ber för lilla pyret att haon ska må bra därinne :-) Ni ser så fina ut hela familjen på alla bilder. Kramar
Birgitta G sa…
Instämmer! Allt gott till hela fina familjen inklusive lilla pyret därinne! Kram!
Camilla Singh sa…
Så härligt att läsa Tina om din mysiga dag. Tänker ofta på det liv du bär inom dig och ber om alla änglars beskydd...

Kram C
Anonym sa…
Kan bara hålla med de andra, du och lillen-an finns ofta i mina tankar och vi önskar så hett att det ska gå bra nu!!
Kramar i mängder
Carina sa…
Grattis grattis till lilla magen som ska bli stoooor och en liten knodd som sen ska se dagens ljus. Hoppas att allt kommer att gå bra! Kram Carina
Tina sa…
Ursäkta, men vilken Carina är du? / Tina
Tina sa…
Tack förresten för era tankar och goda ord :O). Kram Tina

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen