4h kvar

Snart semester igen. Ska bli skönt, känner mig trött. Men det finns att göra på jobbet och det är jag glad över. Service stannar aldrig, andra på kontoret har inget att göra. Hm...tänk om man kunde lämna över lite. Funderar alltid på vad jag ska prioritera.

Nästa vecka blir vi nog hemma, jag mannen och lilleman. Mellangrabben kommer mån-tis då storasyter och mamman åker på kryssning. På tisdag fyller lilleman 3, då blir det kalas med hallontårta. Min mamma kommer med den, så har hon med sig lilla pappa såklart, sen kommer förhoppningsvis min syster med familj också. Ska bli kul.

Funderade faktiskt i morse på Gotland, jag har aldrig varit där. Ska man ta med sig cyklarna och åka dit ett par dar, det är ju inte så långt borta. Vore mysigt. På lördag nästa vecka åker vi till Dalarna för att fira mannens farmor som blir 100. Efter det åker vi till A-a för att hjälpa syster med förberedelser av bröllop som sedan blir på lördagen.

Så nu ska jag jobba på mina fyra timmar så jag sen kan ta denna semester.

Kommentarer

Anonym sa…
Kanske vi skulle slå på stort å träffas nästa vecka när vi är lediga samtidigt?!?! Kjeld börjar ju jobba nu på måndag men jag har sem. nästa vecka med.
Ska till Grinda med syrran och barnen tis-ons. annars inget inplanerat....
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen