Det närmar sig

Jag borde verkligen packa, men min son har inte somnat än och han tog lite av min energi här på kvällen. Tjejen håller på för fullt, men vi andra hänger i soffan. Ska nog pallra mig upp på vinden i varje fall och ta fram lite sommarklänningar. Det ska bli så skönt, pratade med en engelsk dam som ska ta emot oss där nere. Hon sa att det var molnigt, men varmt. Låter bra, jag har frusit i 2 veckor så nu blir det fint med lite värme.

Köpte några speciella öronproppar som man ska ha när man flyger idag, ska bli intressant och se om de fungerar på mig. Jag har ju flugit en del, men aldrig lyckas med öronen. Jag får så fruktansvärt ont och det sitter i flera dagar efter landning, det är så trist. Ibland har det gått bra när jag har fått lyssna på musik, men det är inte alltid man får det. Ja, vi får väl se.

Nej, upp till vinden var det ja. Får se om jag får in något sista inlägg imorgon. Vi åker hemifrån runt 12 på torsdag :O).

Kommentarer

Anonym sa…
Åhhh, blir så glad för att Ni äntligen ska få komma iväg till solen och värmen!! (Å slippa denna kyla som vi har nu...)
Njut!! 2 veckor går fort så njut varenda sekund av semestern!!
Kram kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen