Trötta fredagkväll

Ja, jag är alltid trött på fredagkvällar och undrar hur jag ska klara mig igenom en film, som jag gärna vill se med min man. Det är så skönt med fredagkväll, dammsuget och lämnat jobbet, nu kan man bara hänga i soffan. Lilleman sover, mellankillen är på disco, tjejen på tonår och mannen är ute med mc:n. Jag kan se vad jag vill på tv och för en gångs skull hoppa över talang. Men jag fastnade vid talang ändå. Det är lite bra att ha på i bakgrunden när man sitter vid datorn.

Har haft servicemöte hela dagen på jobbet idag. Det var jättebra, gav lite annat idag än hur vi brukar ha det. Så klart så var det några killar som klaga för de vill ha det som de alltid har haft. Trist.

Killarna från GBG och HBG kom igår så jag var med dem hem till vår chef på Bolinders strand. Vilken lägenhet, helt fantastisk. Sedan tog vi båten in till Pampas Marina och åt mycket god mat. Mycket trevlig kväll, även om det regnade lite.

Borde lyssna igenom lite sånger nu inför konserten imorgon.....

Kommentarer

Anonym sa…
Hej! Premiär att kolla blogg.., lite sen som vanligt med det mesta. Ligger hemma och är sjuk. Alicia är hos mormor och Ari i finland. Detta var lite lagom sysselsättning!
Lycka till med konserten ikväll! Kram kerstin
Anonym sa…
Ja, fredagar är verkligen de "tröttaste" kvällarna. Vi la oss redan halv elva igår vi.
Hoppas konserten blir bra ikväll å att det blir fullsatt! Vi kan tyvärr inte komma...
Kram Gunilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen