Mors dag

Ja, det var idag det ja. Jag har ringt min mor. Själv fick jag Joel att säga grattis till mig när vi åt frukost i morse. Mannen är sjuk, igen... så jag förstår att han inte orkar tänka på mig som mor idag.....

Vilken helg det har varit, vilket väder, detta älskar vi eller hur? Promenerade till kyrkan i förmiddags och tänkte att det är en ganska lustig syn, från den ena dagen till den andra har kläderna åkt av på oss svenskar. Men det är så härligt. Har varit trött idag, det var tufft med konsert igår. Övade från 15 till 18, sen konsert 19 till 20.30. Det var otroligt roligt. Maria Nodenback otroligt duktig sångerska och med ett gott hjärta var med som gästartist. Det var roligt att sjunga gospel när man har en sån duktig solist. Mina föräldrar kom, vilket var jätte roligt, de tyckte vi var en härlig kör :O). Sen kom en kollega till mig, vilket också var jätteroligt såklart.

Har suttit lite i solen, men även i skuggan. Det är gott att bara sitta ute och slappa och läsa en bok. Har äntligen börjat läsa en bok jag fick i present av G "Ps, jag älskar dig", den känns mysig.

Beställde pizza idag, det är faktiskt en bra morsdag present, att slippa laga middag och få vara ute lite mer istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen