Härligt att få känna sig snygg ibland

Igår hade jag en ny turkos tröja på mig till jobbet, glittriga smycken, svart kort vårjacka och solbrillorna satt i håret när jag klev in på kontoret. Där sitter 4 kollegor och högljudde, ärliga G vräker ur sig "wow, vad cool du ser ut". Jag går in på min plats slänger av mig väskorna och jackan och går ut och sätter mig hos dem. Då säger han, "men vad snygg du är idag". Härligt välkomnande till jobbet, sånt kan man leva på ett tag, speciellt nu när man fått en "mammakropp" :O).

Även om Joel somnade sent igår så kom ville han ändå upp kl 7 i morse, det var min tur kände jag. De andra kom inte upp förrän 9-9.30. Då hade vi ätit frukost och jag var beredd att gå ut. Har alltid haft svårt för att äta frukost tillsammans, tror varenda helg att det ska ha ändras, att jag äntligen vill ha en familjefrukost. Men det var så skönt att få äta i fred i dag också, precis somma alla vardagar.

Vi kom ut och sen har vi varit ute hela dagen, inte gjort något speciellt. Vi har lekt i parken, ätit ute, fått upp stora studsmattan och sen varit hos Laasonen i Bålsta. En mycket trevlig och skön dag. Blev lite kall i slutet, så nu ska jag ta en värmande dusch.

Kommentarer

Anonym sa…
DU är snygg ju, även utan nya kläder å solbrillor i håret!!

Här älskar vi att äta frukost ihop, man är olika.

Ska ut i solen igen, var på väg in till Sthlm idag men insåg att det är bra mkt lugnare å skönare hemma!
Är ni där eller??

Kram Gilla
AnnieeG sa…
Laasonen i Bålsta?? Har de blivit med sommarstuga eller nåt?
Här blir det härlig lunch på balkongen, sen tänkte vi ta oss in till stan och strosa, käka middag och så. Ha en fortsatt skön helg! Kram kram
Anonym sa…
Aris mamma bor i Bålsta och de är där rätt mycket, speciellt när hon är borta. Härligt att ha ett hus att åka till tror jag de tycker.

Tack Gilla, ja, vi har varit i stan. Mycket folk, ja. Träffade faktiskt Conny och Madde så det var roligt. Jag åkte hem med killarna och Franz är kvar med tjejerna på ungdomsmöte.

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen