Dagarna går

Satt igår och skulle lägga in lite bilder och en söt video på Joel, men det gick inte så bra. Vet inte varför det ska vara så segt. J har precis lagt ut bilder på sig själv i flera olika festklänningar på sin blogg och utmanade mig och några fler att göra det samma. Det var grymt roligt att se hennes blogg, men jag vågar inte lova att min skulle bli så kul. Jag får se om jag lyckas.

Har det lite jobbigt på jobbet, men här är hemma är det lugnt och mysigt. Helgen som gick så gjorde vi en del. Var på loppis, vilket jag inte gillar, hittade pussel och någon leksak till lilleman. Cyklade till Hässelby gård och lyssnade på tjejen som sjöng. Gudstjänst, ljusparty i Skokloster hos min kära vän G. Det var mysigt. Det var inriktning på spa, så vi fick fotbad och lena händer. Stannade en liten stund och satt själv och prata med G & K, det var mysigt. Det är alltid lika roligt att träffa dem och och prata med dem. Vi har ju varit del i varandras liv jag och G, sen jag var 12, så visst är hon speciell för mig. När jag kom hem, så satte vi oss i bilen igen och åkte till Huddinge där mannen köpte en motorcykel. Jätteglad för hans skull. Det är faktiskt jag som har varit på honom att köpa en, tycker det är roligt för honom att göra lite utanför "familjen", som han tycker är kul. Sen får han egen tid, elller med killarna eller med de stora barnen. Det är bra.

Nu sitter vi själva i soffan och tittar på semifinal av melodifestivalen, hoppas på Malena såklart. Imorgon ska jag till J, ser fram emot det. Se lite bilder och få lite tid att prata.

Kommentarer

Anonym sa…
"Varit en del i varandras liv sen jag var 12" - det är rätt coolt egentligen! Vi har ju alltså 25 års jubileum iår då, om jag räknar rätt! Å det bästa av allt är ju att vi inte visar tendens på att tröttna på varandra heller!
Du är bäst!!
Kram Gilla
Anonym sa…
Ja, det är sant :O). / Tina

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen