Sköna maj välkommen...

Ja, nu har vi varit nere vid brasan och tittat, hälsat på lite Hässelbyfolk och frusit. Precis så som en valborg ska vara och brukar vara. Jag slutade inte kl 13 idag, klart att det alltid är aggregat som ska larma när det är storhelg. Den här gången i Eskilstuna och Gävle och det var inte så lätt att få iväg någon dit. Jourkillen måste ju åka, men han var på väg hem från Linköping så han kunde inte vara på nämnda platser så fort. Men vi har ju köpt upp ett serviceföretag och jourkillen där kunde åka till E-tuna, jag hoppas vi slapp åka till Gävle. Jag släppte det i varje fall och hann hämta Joel kl 14, som jag lovat.

Han var nyvaken och ville helst sova vidare. Men väl hemma och efter en stund framför datorn och lite fika så var han pigg och glad igen. Mannen kom också hem lite tidigare så vi tog en promenad till affären innan grillningen.

Det blev också en promenad till brasan. Bra för mig som är med i en stegtävling genom jobbet. Än så länge har jag inte bidragit med så mycket, hoppas det ska bli ändring på det.

Jag följer ju även några kändisbloggar, P Wahlgren har jag nämnt tidigare, de andra är Hanna Graaf och Magnus Uggla. Hanna har precis fått en dotter och hon bloggade t o m från förlossningssängen, oförskämt fräsch.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen