När vaknar man

Igår morse gick Joel upp och stängde sovrumsdörren, sen kröp han upp sängen brevid mig och sa: "Mamma, vi är inte vakna än". Gulligt tycker jag. Han säger mycket roligt nu.

Idag tog de ordern i Afrika på jobbet. En bra, otroligt bra order i dåliga tider. Sen att det är nere i Afrika är ju helt otroligt, vilken grej. Ja, det är bara att gratta och jobba på.

Har varit en sväng till Kista ikväll på egen hand. Skönt att gå och handla lite själv. Skulle byta skor till Joel bl a. Hittade en jacka till honom också, t-shirtar till mannen och en tröja och ett linne till mig. Såg mig runt lite efter något grönt jag kan ha till nästa gospelkonsert. Snacka om att de valt fel färg, det fanns nästan inget grönt i affärerna, mycket lila och turkost.

Imorgon är det halvdag, sen långhelg. Härligt :O).

Kommentarer

Anonym sa…
Så du jobbar halvdag, vad härligt! Jag har ingen aning hur länge vi måste härda ut här...frågade igår å då sa chefen "-till kl. sex". Hmmm!!
Passade inte dojjorna du köpte till Joel? Var det dom du köpte när jag var med?
Ha en bra valborgsmässoafton!
Kram på dej!
/Gilla
Anonym sa…
Och jag väntar på att David ska komma hem från sitt jobb. Dagis är stänt så jag har varit ledig ett par dagar. Härligt!

Ikväll blir det brasa i närområdet.

Kram Lina
Anonym sa…
stängt heter det förstås....
AnnieeG sa…
det är lite grönt i den där solros-sarongen jag har lånat av dig, du ska få tillbaka den. Den kanske vore nåt på gospelkonserten, tillsammans med ngn tjusig grön topp? :-)
Hoppas att allt är bra, vi måste ses SNART!! Pussåkram Joe

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen