Lugnare idag

Ja, idag har det känts bättre. Joel sov lite bättre i natt, hade någon period då det kliade en del och han kom till oss, men sen sov han till 9.15, det var otroligt skönt. Eftersom han sov så länge så fick han inte sova middag sedan. Nu håller mannen på att natta honom och vi trodde det skulle gå fort, men än så länge har han inte somnat. Vi undrar om det är medicinen som har gjort att han haft svårt att somna, vi får se om det vänder imorgon för ikväll fick han sista dosen.

Jag har fått lite gjort idag med rensat avlopp och dammsugit, så nu kan jag slappa i soffan, skönt. Imorgon ska jag till jobbet och det ser jag fram emot, ja, faktiskt.

Det har knastrat konstigt i vår tv hela veckan och i förmiddags la den plöstligt av. Jag messade mannen och han blev såklart glad för han vill ha en ny tv :O). Den kom igång igen på eftermiddagen, men det kanske blir en ny tv till helgen ändå. Det hade känts bättre om den vi har var trasig såklart.

Jag har inte blivit lurad eller lurat någon idag.

Kommentarer

Anonym sa…
Vi har en TV till salu, nästan gratis.
Den är stooor och klumpig, men funkar hur bra som helst. (Jag lyckades inte övertala mannen om att vi skulle ha kvar den tills den pajjade, innan vi köpte en ny.)
När ska vi ta en biokväll? Veckan efter påsk kanske?
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen