Lill-lördag

Har vi här hemma, med lite godis och mys vid tv:n. Skönt. Vi tittar på "Lie to me", det är bra. Har haft en bra dag, men det blev tidigt i morse och sen har det varit möten hela dagen, så jag är trött. Sen har jag massor annat jag behöver göra på jobbet än att sitta på möte, men just nu känner jag mig bara inspirerad att ta tag i vissa bitar och det är roligt.

Tittade på House på tv igår och det var jul hos dem, insåg igen att jag tycker det är otroligt mysigt med jul. Bara skönt att känna så för då blir inte höst och vinter lika tugnt, som det varit förut. Visst ser jag fram emot vår och sommar, men det är inte roligt att vara vårtrött som jag nämnt tidigare. Men ni vet ju att jag älskar sommar, ljus och värme....:O)

Kommentarer

Anonym sa…
Jag gillar också Lie to me! Lite innovativt program trots allt!
:-)

Ha en bra dag i solen!
Kram Lina

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen