FB och blogg

Måste bara erkänna att jag tycker det har blivit riktigt roligt med facebook sista tiden, känns som man har lite vardaglig kontakt med folk lite här och där. I söndags skämtade de om det på parlamentet att alla måste meddela alla sina facebookvänner som de inte haft kontakt med på 10-20 år att de ska gå och lägga sig innan de lägger sig. Då blev jag lite full i skratt för så är det ju, därför har jag inte skrivit så mycket där sen dess......

Men min blogg kan jag skriva vad som helst, visst den är öppen för vem som helst, men det finns så många bloggar så det är inte så många som läser min. Fast jag måste medge att det är roligare att skriva när jag vet att det finns några där ute som följer den. Jag följer faktiskt Pernilla Wahlgrens blogg och hon är otroligt flitig både på att skriva och lägga ut bilder. Jag förstår inte hur hon hinner, men hon tycker väl förmodligen att det är roligt, sen får hon otroligt mycket respons.

Jag har varit otroligt dålig på att lägga ut bilder, vi har ingen bra IT här hemma och det spelar ingen roll hur mycket jag anmäler det till IT-supporten, det händer inget. Så vi får se om det kommer in några bilder i år.

Nu ska jag i varje fall gå och lägga mig. Kan bara meddela att mötet jag hade igår em på jobbet gick bra. Ihopslagningen är en utmaning, men det ska nog gå bra. Jag har varit med om värre saker.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen