Vilken natt

Det var inte lätt för lilleman att somna med alla prickarna som kliade. Stackars liten, vilken jobbig sjukdom, ändå har han det nog ganska lindrigt jämfört med andra. Han är samtidigt väldigt duktig. Jag somnade väl runt halv 2 nån gång och sen vaknade jag av en sjungande tonåring halv sju..... Ja, nog är det roligt när de är pigga och glada på morgonen.... :O).

Hade tänkt jobba lite hemifrån nu när lilleman sover, men jag är självklart också trött. Jag somnade en kort stund med honom och nu är det lite segt att komma igång. Kanske ska sätta på en kaffekopp till och sätta mig på altan. Grannen sitter ute igen, så det är säkert skönt.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, vattenkoppor är inte speciellt kul, men det är skönt när barnen väl har haft det. Vi höll ju på här i en månad minns jag, för tjejerna hade ju inte "vett" att insjukna samtidigt...
/Gilla
Anonym sa…
Det är grymt skönt att ha det gjort, en på Alex avdelning fick det precis innan en semesterresa så den blev inställd.....inte så kul. Vi försökte smitta våra i flera år utan resultat men före jul kom de äntligen! Men det är jobbigt när det är som värst! Ta det lugnt om du hinner, det behöver man:-)
Kram Lina
Anonym sa…
Har du varit inne någon gång på
www.bed.nu ?

/Camilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen