Tonåringar och sjukdom

Så sant, jag har ju faktiskt 3 barn även om inte det är mina biologiskt sett. Men de bor hos oss på heltid och är en del av min familj. Och jag tycker det är så roligt att ha tonåringar, så de berikar bara mitt liv. Fast ibland undrar man ju hur de tänker, eller varför de hellre vill vara med oss än med sina vänner eller t o m hänga med sina vänner i soffan med oss än att vara på sitt rum, men visst är det roligt också. Sen är det några saker till jag undrar, när lär man sig att tycka om att duscha och gör det utan att en vuxen säger till eller byter toarulle. Ja, det är roligt nästan jämt att ha tonåringar......

Har varit hemma idag. Lilleman hade utslag i ansiktet och det går vattkoppor hos dagmammorna. Vår dagmamma ska till Thailand om en vecka, så hon är inte så pigg på att få smittan hem till sig. Men vi är inte så säkra på att det är vattkoppor, det har inte blivit värre utan snarare gått tillbaka. Så svårt att veta.

Nu ska jag koncentrera mig på Criminal Minds.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen