Sköna söndag

Hade en jättemysig dag igår. Eg. skulle mannen iväg hela helgen och de stora till sin mamma så jag skulle vara ensam med lilleman. Mannen kände sig magsjuk så han blev hemma, men eftersom jag hade planerat lördagen redan så blev det att vi gjorde det jag tänkt. Tog lilleman och åkte till en klädesaffär, Ikea där vi åt och sen ut till mina goa och trevliga vänner i Skokloster. Grattade G som fyller imorgon, hennes kusin m familj kom också så det var mysigt och trevligt. Åkte hem när lilleman var lagom trött och han somnade direkt i bilen. Roligt att få göra utflykter bara lilleman och jag.

Idag har vi tagit det rätt lugnt. Hyrde en film, som vi såg mitt på dan, den var jättebra. Efter en sen middag så skruvade jag upp dörrar på en av våra Billybokhyllor, dörrarna köpte jag på Ikea igår. Det blev bra. Sedan var det körövning, körde på hårt idag, vi har mässa om en vecka. Det är riktigt roligt att sjunga, något jag får energi av. Kul!

Tittar just nu på Beck och laddar för en ny vecka. Imorgonkväll gör vi ett nytt försök med konsert på Cirkus. Ser fram emot att äntligen få höra Jill Johnson.

Kommentarer

Carolina sa…
Vi tittar också på Beck, upplösningen är nära!:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen