Oj oj oj....

Vilken helg. Finns massor att säga, vet inte var jag ska börja. Vi har alltså varit i Sälen, 19 pers från mitt företag och 15 från det andra som nu är en del av oss också. De skötte sig inte kan jag säga utan att ta i. Drack för mycket, bråkade, var negativa och snackade mycket skit. Snorungar rent ut sagt. Jag blev riktigt förvånad och arg. Men det är ju tyvärr så att de är de som märks och hörs, det var ändå rätt många av dem som var urtrevliga och positiva. Så jag hade jätteroligt trots allt.

Vi bodde i fina stugor, fick 2 härliga skiddagar. Jag fick låna ett par skidor av min expertkollega på skidor - C. Vilka proffs skidor, de var helt suveräna, kändes som de svängde av sig själv :O). De var otroligt breda. Vädret var sådär, men föret var perfekt. Middag på Lammet & Grisen, underbart god mat och en middag på Grill & Bar, också gott. En kväll på HC - tonårsdisco, var väl sådär. Hade hellre gått till Högis och träffat min kära vän G som var där med sitt jobb och familj. Lördagkvällen var vi på Högis, då fanns G närmare vårt hus, typiskt.... Vi var på samma ställe i flera dar, men såg inte varann, sorligt, men vad gör man. Jag hade grymt roligt på Högis, dansade och dansade. Har ett gäng killar som också gillar att dansa och vi hade så roligt. En ny kollega på nuvarande jobbet var väldigt flirtig, hm..... Vet inte om han skämdes idag för han kom inte och sa hej.....

I det stora hela så hade jag roligt, men var självklart lite förvånad över hur vuxna karlar kan bete sig. Hoppade av bussen i Borlänge. Familjen var i Säter hos svärföräldrarna, så jag fick också tillbringa några timmar där och sen åka bil hem. Kul att få lite tid med familjen. Tyvärr så slutade våra vindrutetorkare att fungera så det var lite obehagligt på hemresan, men det gick bra. Skönt att vara hemma igen, trodde i och för sig att jag skulle möta våren, men så kom det snö igen. Suck. Men den smälter väl snart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen