Måndag

Full fart på jobbet igen. Mycket bättre nu när kollega C är tillbaka, najs. Tar lite pauser och skvallrar med henne.

Kom på att jag inte kommenterat melodifestivalen. Tyckte den blev riktigt bra tillslut. Gillar att vi skickar någonting annat till Moskva, även om det inte var min favorit. Jag tycker ju om bossatakter, som Emilia hade. Men min favorit är nog ändå Sarah, den låten steg. Måste även erkänna att jag tyckte Petra Mede var riktigt rolig tillslut, hon påminner lite om min tonårsvän Lina. Kanske något du ska satsa på Lina, stå upp? Även Pihlman skötte sig så här i slutet, med Tingeling låten, kul :O). Det var rolig underhållning rätt igenom sista programmet tycker jag, kul igen.

Ska träffa Å efter jobbet, ta en fika på ett par timmar och tömma lite. Mysigt.

Kommentarer

Anonym sa…
La du märke till vem som skrivit låten med Emilia?
Det är Sara Boströms storebror från A-a, hon är väl samma årskull som du?
Ha det bra, vi hörs!
Kramkram
Anonym sa…
Hahaha, jag håller låda ändå till mina kollegors förtret, jobbar på att tona ner mig....ett livsprojekt skulle jag tro...Kram Lina

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen