Idag har det gått i ett

Först ska alla duscha och få mat i sig innan det är dags för Gudstjänst. Mannen och tjejen åkte tidigare för de hade söndagsskolan. Vi andra 3 promenerade. Var med en kvart på Gudstjänsten, lite sånger och barnvälsignelse. Sedan var det söndagsskola och barnvaktsrum. Fika och hem och laga middag.

Om jag inte fick min Gudstjänst på förmiddagen så fick jag den nu på kvällen. Vi har haft gospelmässa. Vi träffades redan halv fem för övning och sen började själva mässan halv åtta. Vi var 22 som sjöng och sen satt ett 30-tal och lyssnade. Det var en otrolig Gudsnärvaro, stark mässa. Det är en härlig frihet på dessa mässor med tid för stillhet, bön, nattvard, ljuständning, skriva bön eller bara sitta stilla i bänken. Ja, det var som sagt starkt och det var otroligt roligt att sjunga.

Nu har jag avsltutat helgen med Beck igen och ska krypa till kojs. Ny vecka imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen