Seg idag

Det blev en otroligt fin vigsel och trevlig fest. Vädret var på topp, klarblå himmel och 5 minus. Bra präst med ett fint vigseltal och brudparet var jättefina. Annorlunda klänning, men otroligt vacker. Det var en J klänning, den klädde henne så. Så hade hon en otroligt läcker och snygg håruppsättning.

Lättsam fest med en del tal, nåt spex, bildspel, god mat och en underbar "Hey Margarina" - vals :O). Många fina klänningar och skor och jag trivdes i min klänning..... Mannen min var också snygg och det var mysigt att dansa med honom. Ja, jag tycker allt var väldigt lyckat och trevligt.

Lilleman hade varit duktig här hemma med farmor och farfar. Svärmor var snäll och tog honom hela natten och även morgonen så vi fick sova ut. Kände mig mer förkyld idag, typiskt, men det får det vara värt. Hoppas jag orkar jobba imorgon. Den här dagen får fortsätta vara en slappad dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen