Så var det fredag igen

Var hemma igår med lilleman som har feber. Åkte in ett par timmar till jobbet på em och är hemma idag med. Kan ju komma åt vissa program att jobba med vilket är helt otroligt. Så jag får lite gjort, vilket är lite skönt. Sen kan man ju undra för vems skull man jobbar hemifrån när sonen är sjuk, men det är nog för min egen skull, känna att lite har försvunnit från högen när jag kommer in på måndag igen.

Träffade G på en fika i Kista i onsdagskväll. Det var mysigt som vanligt. Vi pratade och pratade.

Vi hade planer på att åka till snön i Säter i helgen, men eftersom lilleman är sjuk så blir vi hemma. Och nu snöar det ju här, så om han är piggare imorgon så kan vi kanske komma ut och åka lite snowracer. Det är härligt med snö. Sen finns det vissa ateraljer som saknas till bröllopet nästa helg som jag gärna vill få fixat i helgen.

Ska passa på nu när jag är hemma att gå upp på vinden och leta efter omlott kjolar som ev den blivande bruden vill låna till sin bröllopsresa i Afrika.

Kommentarer

AnnieeG sa…
jippie, hoppas du hittar nån gammal omlottkjol!! :-)

nej, jag tror inte jag ska se filmen. Inte på bio iaf. Har i varje fall inte varit inställd alls på det, tycker hela projektet känns helt onödigt, varför dra upp allt igen?? Och precis som du säger, nåt lyckligt slut kan det ju inte vara tal om. Kram kram

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen