Posering



















Kom alltså inte i säng i tid ikväll, men det där badet gjorde mig väl frisk.... Har faktiskt poserat framför kameran, det hör inte till vanligheterna. Men G ville så gärna se min klänning som jag ska ha på lördag och nu får väl blivande bruden se den också. Hon kommer ändå inte tänka på vad gästerna har på sig på lördag, eller kanske, hon är ju en sån person som skulle kunna se det...ja, ja. Här kommer den i varje fall. Jag har inte bestämt mig för om jag ska ha banden på klänningen eller inte, sen är jag inte säker på smyckena än. Baskern ska jag inte ha på mig, den hade jag ikväll för skojs skull och för att jag inte orkar blåsa håret. Jag tror håret blir utsläppt på lördag.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen