Måndagkväll

Har äntligen fixat trådlöst internet hemma så nu kan jag ta med den bärbara från jobbet och ha internet hemma. Det fungerar ju fortfarande inte på den stationära. Är så trött. Tydligen klarar jag inte av för hektiska helger..... :O). Hade en så rolig helg. Lugn fredagkväll med mannen och lilleman. Möhippa på lördagen med brunch, cd inspelning, middag i stan och sen singstar hemma hos den blivande brudens syster. Det är så trevligt att träffa lite väninnor till bruden så här innan bröllopet så man har ett "hum" om dem sen. Hon har så trevliga vänner.

Söndagen hade vi familjen Bäckman här, vilket var så roligt för det var ett tag sen. Så vi åt och pratade och såg våra söner springa runt och leka, eller vad de gör när de är så små.

Nu är det dags att beställa resa. Vi har bestämt oss för att åka till Grekland i juni, vilket känns helt underbart.

Kommentarer

AnnieeG sa…
härligt med Grekland!!! Och tack för i lördags, det var så underbart roligt att ha så många av sina fina vänner på ett och samma ställe. Uppskattade det jättemycket!! kramar
Carolina sa…
Hej! Skönt för er att komma iväg!
Har tyvärr utmanat dig på min blogg. Sorry, hade inte så många bloggande vänner! Ha det!
Kram
Tina sa…
Om du menar att utmaningen låg i Knutbyfilmen så var det inte så mycket till utmaning för jag kan inte annat än hålla med. Självklart finns problemet kvar för sektledaren är ju kvar. Jag klarade inte henne innan, varnade våra vänner L&M för henne och eftersom de känner mig så lyssnade de på mig och det blev deras väg därifrån tack och lov. Hon sa till dem att de inte skulle ha kontakt med mig för jag var sänd av djävulen. Då förstod de ännu mer att hon hade fel och inte jag. Tack Gud för det!!!!

Det är fruktansvärt att det man tror är kristna församlingar går så långt och blir en sekt, precis som den kristna församlingen i syd som jag läste om. Stackars människor som satsar sitt liv i dessa församlingar.

Jag vet inte vad filmen handlar om, men det går väl knappast att få ett lyckligt slut på en sån film, eller. Jo, om alla flyttade därifrån kanske....

Ja, som du förstår så skulle jag kunna skriva hur mycket som helst. Det gör ont i mig att människor lever kvar i såna här sekter och de tror att de lever för Gud.

Vad säger du AnnieG, ska du se filmen?

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen