Jobbiga kvällsprocedurer

Lilleman sover inte än och klockan är alldeles för mycket. Det är inte så att jag är ledsen över att missa melodifestivalen utan det jobbiga är att han tar så mycket energi. Jag blir så ledsen och trött, och jag vet inte vad man ska göra åt det. Vill få honom att somna av sig själv, men det går inte. Nu är mannen inne hos honom. Det var samma visa igår kväll, 2,5 år har det varit så här.....

Har melodifestivalen på, gillar inte programledaren. Låtarna var väl ok, men jag känner mig nog allmänt låg bara, kan inte riktigt njuta av någonting just nu. Efter att ha varit inne med lilleman i två dagar så behövde vi komma ut idag så det var skönt även om det var lite slaskväder. Tog fram skridskorna till mellangrabben och lilleman. En bostadsrättsföreningen nedanför oss sprutar upp en liten bana på vintern. Perfekt, nära och lagom till de små. Så det var första gången lilleman stod på ett par och han stod bara och testade balansen, sen räckte det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen