Espana

Skulle ju boka en Grekland resa för någon vecka sedan. Jag gjorde det också, men det blev otroligt dyrt. Då tog jag allt som gick att få tror jag, bästa lägenheten, vid bästa läget med både pool och strand och mat inkluderat. Vad skönt det skulle varit, men som sagt det var lite väl mycket pengar. Sen dess har jag kollat hus på blocket och vad mycket hus det finns att hyra i Thailand, Frankrike och Spanien bl a.

Nu har jag köpt grisen i säcken, jag har bokat ett hus till oss i Spanien som jag inte har sett några bilder på. Ägaren påstår att det är nytt och fräscht, nära till strand, restauranger och affärer. sen finns det någon gemensam pool bakom huset. Det låter väldigt bra. Det ligger i Gran Alacant, söder om Alicante. 2000kr/vecka vill han ha, förstå det är ju bara 4000 för 2 veckor. Nu är det bara att hoppas på att det blir bra... Aaaaa, lite pirrigt är det. Har frågat om referens, om han har någon annan kontakt som hyrt förut, då kan man kanske få se bilder......

Nu ska jag titta på "arga snickaren" - mycket bra program tycker vi.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen