Bad och dans

Har precis tagit ett varmt bad. Det har jag inte gjort på 2,5 år, senast var den dag Joel föddes. Eftersom det var fullt på KS så rekommenderade de mig att ta ett bad innan jag kom in. Visst var det skönt då, men det var skönare nu utan värkarna. Är tyvärr lite förkyld, det har varit tugnt på jobbet idag, men badet hjälpte. Jag vill ju vara pigg till lördag, så jag borde väl lägga mig i tid ikväll igen. La mig 21.30 igår. När man har tonåringar så har man inte de där ensamma kvällarna längre, de är oftast uppe längre än en själv. Därför var det också skönt med ett bad, att ligga där ensam med tända ljus, få lite egen tid. Annars har jag min egna tid på mornarna innnan alla har vaknat och det är också skönt.

Igår inhandlade vi ett PS2 med singstar och dansmatta, yes. Så just nu hoppar mannen och tjejen förfullt framför mig. Kul har de och de rör på sig. Härligt. Jag fastnade så för singstar på möhippan så det var jag som hittade detta på blocket i söndags. Vi fick jättemycket grejer för under 2000 kr, m a o 1999 kr :O). Det känns väldigt bra och roligt. Tänk att jag lyckades höra av mig först för en gångs skull. Det var jättemånga som hade hört av sig efter mig.

Så snart får det väl bli en tjejkväll igen och inte med bowling denna gång utan sång och dans.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag är på, ingen tvekan!
Kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen