Snö

Har varit hos svärföräldrarna i Säter i helgen. De bjöd oss på ett riktigt vinterväder, det var så fint. 1,5dm snö, klarblå himmel och -8 grader. Det knastrade när vi gick. Var inte ute jättemycket, men lite och det var så härligt. Sen att det blir ljusare gör ju livet mycket lättare också. Lilleman minns nog inte snön från förra året, det var inte så mycket då heller. Så det var nytt för honom. På lördagen tyckte han det var roligt att gå på vägen där det var isigt, det var väl lite nytt och spännande, han ville absolut inte gå i lössnö. På söndagen däremot sprang han glatt omkring i lössnön, slängde snö på mig och slängde sig själv i tillslut och skrattade, det var härligt.

Att titta på Idol med släkten i fredags var som att titta på melodifestivalen, så många kommentarer. Han är bra, kass, ett skämt mm. Vet inte själv vad jag ska säga om Erik, men lite roligt var det. Han får säkert den reaktion som han vill ha.

Annars var vi alla lite småförkylda så vi var nog lite hängigare än vanligt. Jag störde mig på de gamla toaletterna och duschen som vanligt och sa till svärfar att han får gärna fixa det till jul. Vi får väl se....

Kommentarer

AnnieeG sa…
sov du när du kollade? Han heter ju Lars! Haha, nu fick jag ge igen för Jack och John... ;-)
Hoppas du mår bra, vi får ta och ses snart!! Kramar
Tina sa…
Ja, jag halvsåg nog. Annars fick de andra höra mig säga "Las" resten av kvällen som Jihde säger... Så då kunde jag namnet. Kram på dig med

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen