Är hemma idag men ska bort ikväll

Hela familjen har varit förkylda igen, nej inte stora tjejen hon klarar sig nästan alltid. Skönt för henne. Förhoppningsvis är vi andra på bättringsvägen. Är hemma med lilleman idag, tog 1,5 timma innan han somna, men nu sover han så gott. Passar på att göra lite nytta, tvätta, torka damm, anmäla till försäkringskassan och blogga såklart.

I helgen ska jag och väninna Å ha ett mysdygn, vi ska sova inne i stan bara hon och jag, utan familjer. Ska bli hur mysigt som helst. Ikväll ska vi gå till Mest, då hakar även K med. Vi ska äta gott och bara sitta och njuta av att man kan sitta still och njuta och prata. Imorgon ska vi gå runt lite på stan. Skulle vilja hitta lite nya kläder till mig själv, får se hur det går. När man väl träffas såhär så går man nästan mer och pratar bland kläsderna än att titta på dem. Sen blir det väl någon fika på stan och lite senare lunch, innan hemfärd igen. Får väl stoppa i mig alvedon eller nåt, för ett sånt här dygn vill man inte missa.

Kommentarer

Anonym sa…
Nu har jag läst ikapp en hel del av det jag har missat här på din blogg!
Kul, känns som vi precis har träffats och du berättat detta "live" för mej!
Kul att läsa, helt klart!
Kram kram Gilla

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen