Dåligt med bloggande

Det har inte gått bra för mig att blogga, har loggat in flera gånger denna vecka och varit beredd, men blivit avbruten och gjort annat.

Nu sitter jag här, det är lördag, snön lyser fint på taken..... Vi har varit ute och skottat, åkt pulka och snowracer med Joel. Så härligt. Det gäller att passa på när snön kommer, man vet aldrig hur länge den stannar. Plötsligt vaknar folk till liv och kommer ut ur sina hus, det var riktigt många barn och vuxna ute. Jättemysigt. Sedan gick vi in och tog en god fika, som min man inhandlade igår, innan det var dags för Joel att sova. Lördagar är ljuvliga.... :O). Har dammsugit litet, tvättar och tänkte baka saffransbullar. För hoppningsvis hinner vi iväg och titta på soffa också. Vi är verkligen i behov av ny, de är så nedsuttna våra soffor så jag får ont i ryggen när jag sitter i dem. Min syster hade dem innan mig så de har ju funnits med ett tag. Så vi är värda nya soffor tycker jag, det får bli julklappen till oss själva. Så hoppas jag på att få våra sålda.

Får väl se om jag återkommer om det blev någon soffa eller ej.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen