Yes

Det gick ikväll igen. Lilleman har somnat själv innan kl 20, skönt. Jag la mig med honom läste en saga och bad god natt bön, sedan gick jag ut ifrån rummet. Han läste lite till, försökte komma upp ett par gånger eller få oss att komma in och lägga oss, men han grät inte och han somnade nog gott. Härligt. När någonting har hänt en gång kan man ju inte säga att man har hittat en rutin, men 2 ggr borde väl vara det? :O).

Såg precis att jag har inte skrivit så många inlägg sen okt-07, som jag gjort denna månad. Lite festligt att det var oktober igen. Det är väl min bloggmånad.

Är inte glad på ticnet för tillfället. Vi har presentkort på 400kr som jag vill utnyttja. Tanken var att stora tjejen skulle få en Globenupplevelse för 2 år sen, men då orkade inte vi när Joel var liten så jag gav ett presentkort på 400kr till hennes mor så de kunde hitta på någonting. Hennes mor tyckte det var för lite pengar, för allt kostade mer och hade inte råd att lägga ut så vi fick tillbaka biljetterna innan sommaren. Sen har vi letat arrangemang, men inte hittat något. Tillslut bestämde vi oss för Göta Lejon istället och musikalen Sune. Precis innan jag skulle hämta biljetterna så släpptes idol-final-biljetterna, vi valde snabbt om. Men när jag skulle boka biljetterna på nätet så var jag tvungen att betala med en gång med kortet, vilket jag gjorde och kunde såklart inte utnyttja presentkortet. Suck. Ja, ja, stora tjejen och mannen får i varje fall komma till Globen 12:e december och hon gläder sig självklart.

Sen har jag letat om jag kan hitta något och tillslut gjorde jag det - Carolas julkonsert. Så i lördags fick jag även med mig min goda vän F på det så igår skulle jag beställa biljetter på nätet. Tror ni inte att jag var tvungen att betala med en gång, jo, suck. Jag vill ju utnyttja presentkortet...... UÄÄÄÄ, sur blir jag. Har mailat ticnet, men inte fått svar. Imorgon ska jag ringa och se vad de säger.

Kommentarer

AnnieeG sa…
nachogratängen låter jättegod! Måste testa vid tillfälle! Kul att du tyckte om tacopajen. :-) Vi hörs och ses, kram kram!!

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen