VAB

Är hemma med lilleman idag, han är förkyld. Det är svårt att vara hemma när man själv är pigg och har massor att göra på jobbet. Känner mig som en dålig mor när jag känner så, å andra sidan så är jag i varje fall hemma för det är bäst för Joel. Hans hälsa måste ju gå före jobbet. Man kanske lär sig med tiden, kanske det kommer kännas ok en dag och att man inte har dåligt samvete, jag får väl se. Vore bra om man kunde jobba hemifrån och få bort lite papper när lilleman ändå sover. Ska kolla upp om jag kan få till den funktionen, det ska gå, men jag har inte lyckats ännu.

För att visa att jag saknar jobbet lite så ska jag lägga in ett par bilder på mitt nya kontor. Så får ni se den snygga tapeten. Trivs väldigt bra på min nya plats faktiskt, heltäckningsmattan och skärmarna emellan borden dämpar ljudet så det är behagligt ljud att jobba i.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen