En helgdag börjar ta slut tyvärr

Lördagkväll, sitter inte och ser på stjärnor på is utan vid datorn. Tänkte börja med mina morgonpromenader i morse. Har en tanke i mitt stilla sinne att morgonpromenader måste vara jätteskönt, men mornarna i veckorna är inte att tala om, då skulle jag behöva gå upp kl 5 och det kommer inte på tal. Men gå upp 8 en lördagmorgon borde jag väl klara. Jag är ganska morgontrött.... Vi 3 vakande 8 i morse, inte så vanligt, lilleman brukar vakna halv 7 ungefär så det var väldigt skönt att ligga i sängen till halv 10. Efter frukost så kom jag faktiskt ut på en rask förmiddagspromenad mellan 11 och 12. Det småregnade, men det var otroligt skönt, så jag hoppas det blir fler såna promenader.

Eftermiddagen har vi haft K&A&A på besök, lika trevligt som vanligt. Igår fick vi en bröllopsinbjudan, sååå nice. Vilken tur, eller vad säger man, att jag inte ska ha barn i februari för då hade jag missat detta bröllop. Ni ser, det kan bli bra tillslut ändå. Det är J&M som ska gifta sig och det bröllopet vill jag INTE missa, ser redan fram emot det :O).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen