Vänner

Ikväll har jag varit med väninna G på tjejfilm "Sex in the city", jag gillade den, skönt att få skratta lite. Gillar även mina vänner, jag är så lyckligt lottad som har så många goa vänner och kollegor. Hade ett långt snack med min chef idag, som också är en god vän. Ibland kan det vara svårt att skilja på just det, vän och chef, vilket kanske inte är så bra, samtidigt så är det roligt att ha honom som vän. Nog är det härligt att bara kunna sitta och prata med människor och man vill inte att kvällen ska ta slut och man får ut så mycket av det. Skvallra, berätta om sina bekymmer, småfnissa och skratta :O). Ja, så är det när jag träffar mina goa väninnor speciellt. Nu ska jag upp och krama och mysa med mannen min, som också är en god vän. Det är fredag!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen