Tillbaka i vardagen

Ja, så var man tillbaka till jobbet efter en veckas ledighet. Man får mersmak, speciellt när det har varit så fint väder. Kanonskönt. Fick en härlig avslutande helg med mina 3 killar hemma, det var mysigt. När jag kom till jobbet så fick jag inte igång datorn, förstod att något hade hänt. Jag startade om datorn och den kom igång, men jag kom bara in i Outlook, inga andra program. Så förblev hela dagen, men jag hade inte lite att göra ändå. Mitt jobb går ut mycket på att svara och prata i telefon, skicka mail och sortera papper och det kunde jag göra. Sen var det mycket jag inte kunde göra, men som sagt jag hade ingen dötid. Så om någon tycker jag är dålig på att ringa om kvällarna så beror det på det, att jag pratar mycket på jobbet så jag orkar inte när jag kommer hem. Det är knappt att jag orkar sitta vid datorn heller, men nu blev det lite.

Det var helt ok att komma tillbaka till jobbet, jag vet ju att jag får mer semester, vi planerade den lite igår och det känns helt ok. Det blir Sverige och hälsa på lite vänner i Dalarna och sen vara vid mina föräldrars stuga vid en sjö utanför Arboga. Ska bli mysigt.

Försökte lägga in lite bilder, men det gick inte nu så jag får göra det en annan dag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen