Brokig samling

Min svägerska har en förmåga att samla olika människor på en och samma fest. Det är roligt. På midsommarfesten fanns, vi, feminist, iranier, AA-folk, colombianer, barn och hundar. Tack och lov så är det ingen alkohol med, för om det skulle var det också så kan jag bara tänka mig vilka vilda diskussioner det skulle kunna bli med denna blandning av människior. Det var trevligt och barnen har enormt roligt. Joel var så stolt över sig själv över att han blev vän med hunden Billy, som är lika hög som Joel. Vädret var ok, kom några skurar, men vi var ute hela eftermiddagen/kvällen. Det blev ju kallt så fort solen gick i moln, så jag hoppas att det ska vända nu och bli lite sommar igen, som det var runt 6:e juni.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen