Plingelingeling

Det betyder godis!!! När en säljare får in en order, ringer det i klockan och godis serveras. Det är så gott och trevligt. Sitter just nu med choklad och nappar framför mig, mmmm. Perfekt så här fredag eftermiddag.

Nu är mellangrabben hemma, skönt. Han mår rätt bra, han har önskat taco till kvällen så det blir det. För honom, mig och Joel. Mannen min ska till en kollega och stora tjejen ska till sin mamma. Imorgon åker jag och Joel till mina föräldrar och tänkte vara där i en vecka. Det ska bli riktigt mysigt. Mor min blir 70 i slutet av nästa vecka också, så det blir en del fix till det. Så ska jag gosa lite med Melker, syrrans lilleman :O). Imorgon är det klassfest också, det var 20 år sen jag slutade 9:an. Ska bli en intressant och rolig fest. Få dansa lite till 80-talsmusiken.

Får se hur mycket tillgång jag har till nätet under denna vecka, men jag hoppas att jag kan avrapportera lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen