040404

Kl 04.04 var den dag och tid min man frågade om jag ville gifta mig med honom. Det var romantiskt värre, med inköpta ringar (utan min vetskap), 10 röda rosor och en dikt. Ja, det var mysigt. Så idag är alltså vår förlovningsdag. Vi har lyckats ordna barnvakt, svärmor kommer till magsjuketräsket, hon är snäll hon. Så ska vi till Wallmans salonger på 3-rätters. Vi blir tyvärr inte själva, men vi blir bjudna. Det är en leverantör till oss på jobbet som bjuder, så det ska bli så trevligt. Så får väl mannen och jag ta en mysig promenad i stan när vi är själva.

Jag har ett bra jobb, trivs så bra. Trevliga kollegor och bra chefer, hade ett litet snack med vd:n här om dagen och bara att han ser en och ens potential känns så bra. Det gläder mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen