Allt möjligt

Det är lördag och det är härligt. Alltid lika skönt. Vi har fått oss en promenad och sen var det skönt att vara i trädgården. Hoppas få till en odlingsplätt i år. Annars har veckan rullat på. Lilleman har varit sjuk, men mannen min fick vara hemma. Jag var hemma på fredagen. Måndag och tisdag var jag ensam på jobbet och onsdag och torsdag var jag på kurs. Bra kurs, men inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Jag hade velat ha lite handfasta tips, men tyvärr, det var mer psykologi.

Ikväll blir det melodifestivalen igen. Ja, det kan vara ganska skönt med hemmakvällarna med familjen. Det är ju tur att jag trivs med det då det händer rätt ofta :O). Pratade med min kära väninna i norr idag som fått sin andra flicka. Det är så häftigt när barn föds, det är så mycket större nu när man varit med om det själv. Vi har klippt av håret på lilleman pga lössen så jag lägger upp ett par bilder på honom så får ni se vad stor han är.

Kommentarer

Tina sa…
Han ser så ynklig ut. Han var i och för sig det förra veckan, men grejen är att han är väldigt svår att fånga på kort när han är glad.

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen