StiegLarsson

Vilken författare!!! Å, vad jag älskar böckerna. Jag är just nu i mitten av andra boken och vill inte sluta läsa. Åkte kommunalt till jobbet idag och ibland är det en fröjd. Speciellt när man har en bra bok att läsa, då skulle jag kunna sitta på t-banan några timmar till... Har precis haft lunchpaus på jobbet och satt för mig själv och läste. Att en manlig författare kan beskriva människor så bra. Hur ska man beskriva Lisbeth Salander? Smart, flickaktig, överintelligent geni, bov, enstörning och jag vet inte vad. Jag gillar böcker där man är fast från första sidan och det är jag här. Ser fram emot att det är helg nu och jag får läsa mycket. Vi har inget direkt inplanerat i helgen. Vi ska på barndop på söndag, trevligt, annars ska jag, mannen och lilleman ta det lugnt. De stora barnen ska till sin mamma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen