Kundseminarium

... hade vi igår på jobbet. Jag var inte med på seminariet, vilket iofs hade varit intressant för det handlade om grön IT. Den siste talaren var Pär Holmgren, meterologen på tv ni vet. Han brinner för vår miljö, han är tydligen väldigt intressant att l yssna på. Så det hade jag gärna hört, men det gick inte. Jag och några till sprang runt mellan 15-21.30 och servade våra kunder med dricka och god mat. Underhållningen var Stephen Simmonds och Sarah Dawn Finer, fantastiskt. Det kunde ju även jag njuta av eftersom jag sprang runt i den lokal se spelade. Det är verkligen musik som jag kan njuta av. Det var en väldigt lyckad dag, kunderna var nöjda och det är ju det viktigaste. Danskarna var kvar längst, tog nog en sväng till Café Opera efteråt. Är det alltid de som fester mest av oss nordbor? Jag har ont i rygg och knän idag, men det får man ta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen