Helg

Fredag kväll skulle jag göra några goda fajitas. Hade ingen kryddmix hemma så jag blandade själv, det blev jättegott, men alldeles för starkt. Jag fick ont i magen, hm.... Jag brukar kunna äta starkt, men den här gången gick det inte. Trist. Sedan tittade vi på Let´s dance, t o m jag tycker det är underhållning i år, jag brukar inte gilla det annars. Jag retar mig alltid på program där folket ska rösta. Man röstar på personen och inte på dansen eller på låten, som i melodifestivalen. Det är lite trist, men det är trots allt underhållning. Idag lördag har vi plockat lite i huset, småplock som man alltid måste göra. Lillgrabben har badat och mannen min har tränat. Nu ska vi åka till Danderyd på husgruppsledarträff. Trevligt :O).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen