Dagmamma

Det går så bra för lilleman hos dagmamma. Visst har det varit lite jobbigt med separation, till en början fick inte jag natta honom på kvällen, det skulle pappa göra eftersom det är honom han separeras från om dagarna. Mig är han van vid att jag går till jobbet, som jag snart gjort i ett halvår. Igår och idag släppte han pappa utan problem och gick in och kramade dagmamman, sen har han haft så roligt där med sin nya tjejkompis. Och vi är så nöjda med dagmamman, hon är så engagerad, hon älskar att vara hemma, hon älskar barn, hon får in leken ute och inne, rytmik och är duktig på att laga bra mat. Vi kan inte ha det bättre så vi är så glada, och hon är glad. Kul vá? Nu ska jag lägga in några bilder på min goa Joel.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen