Dan före dan före dan före dopparedan

Julen närmar sig med strormsteg. Barnen tycker att det går långsamt, men jag tycker det går fort. Har mycket att göra på jobbet så här innan året är slut, allt ska ju helst avslutas, men tyvärr blir det nog inte så i år heller. Fast vi klarar oss ändå och får en liten resa som bonus...

Har förberett det mesta inför julen. Köpt klappar och slagit in dem, har väl någon enstaka kvar att köpa. Däremot har det inte blivit något julgodis än. Får se om vi orkar ikväll, annars tar vi med ingredienser till svärföräldrarna och donar lite där. Ska dit i 2 dagar och sen till mina föräldrar under julen. I Dalarna ligger isen fin på sjön så vi ska ut och åka skridskor imorgon :O) härligt.

Ikväll ska jag hem till min närmsta kollega och gratta henne. Nice. Ja, får väl se om jag får ner några fler rader innan jag tror att jag är utan uppkoppling. Annars får ni ha en riktigt GOD JUL och tack för det här året!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen