Vem åkte ut?

I fredags åkte Mattias ut ur idol, helt ok tycker jag. Det var roligt med ett gospeltema och att ha Carola som gäst i juryn. Kul att hon även träffade idolerna innan också och coachade dem lite. Man kan tycka vad man vill om Carola, men en stor idol är hon i varje fall och hon vet vad hon pratar om när det gäller musik. Hon är ärlig och uppmuntrande. Ja, jag blev än en gång imponerad av henne. Idolerna gjorde väl sådär i från sig, lite specielle låtar att ta vid gospeltema, men det blev ändå ett härligt gung. Resten av vår helg var lugn. Var ute och krattade i det härliga lördagsvädret.

Min närmsta kollega på jobbet är nu i Thailand så jag har att göra på jobbet vilket är roligt och skönt. Jag gillar ju att ha mycket att göra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen