Torsdag snart fredag

Har redan sovit en stund när jag nattade Joel så nu är jag lite piggare igen. Kanske orkar vara uppe till min man kommer hem... Ser fram emot fredag imorgon, även om jag tycker att den här veckan har gått fort. Annars bråttas vi med alla sköna olikheter på jobbet, tekniker som inte vill resa ut i landet, säljare som får vara projektledare (det går inte så bra för dem så vi får också försöka agera projektledare, men det går inte så bra för oss heller), projektledare som har för mycket och missar saker, byggen som inte blir klara, avtalsbesök som inte blir gjorda mm mm. Och om allt detta blir klart i tid så får vi åka till Dubai. Ja, ni såg rätt DUBAI, fatta..... Fast ibland undrar jag faktiskt om all möda är värt det, jag menar vi hinner bli sura på varann flera gånger på grund av pressade tider, men folk jobbar på och gör ett bra jobb trots allt. Så i det stora hela så är det roligt att gå till jobbet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen