Tillbaka till jobbet

Kom tillbaka igår efter en veckas ledighet. Mornarna är inga problem att komma upp numera eftersom jag har en son som väcker mig i skaplig tid när man är ledig också. Har jag skrivit vad go han är? Han busar, skrattar och charmar oss alla, helmysig. Vissa ord har börjat komma också. När vi sätter oss vid bordet så knäpper han händerna och säger "gode", sen är det mamma, pappa, hej, kotte, ti = tittut, ack = varsågod och tatt = Tack. Han är helgo :O).

Så det var lite segt att komma tillbaka till jobbet då man gärna vill vara hemma med Joel. Jag har en förmåga att bli så lättirriterad över saker på jobbet, speciellt alla våra dåliga rutiner som leder till en massa dubbelarbete, om vi ändå kunde skaffa ett CRN system...... Idag är det bättre än igår, behöver jobba lite med min irritation.

Vi har fått dagmamma till Joel, han ska börja 8:e januari. Vi ska träffa henne idag, får återkomma till det efter träffen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen