Söndageftermiddag

Jag och lilleman är ensamma hemma, vi ska snart iväg på babysim. Nu går han upp och ner i trappen, så man får vrida huvudet dit emellanåt och ha lite koll, men han brukar klara det bra. Nu vinkar han och säger hej då, gosingen min. Jag tänkte egentligen göra en äppelpaj, men fastnade här. Vi har haft en mysig helg. Stora tjejen har hållt på att spela in en skiva med andra körer i Missionkyrkan, just nu är hon i studion. Mellangrabben har varit hos en kompis i Sollentuna, men dyker väl upp när som helst. Vi var och handlade lite inför advent igår och hälsade sen på en familj i Kista, som också har en liten kille. Joel och den killen lekte med glädjetjut, så härligt att se och höra. Nu ropar han där uppe, bäst jag går upp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen