Bonde söker fru

Ikväll är det Bonde söker fru, hurra. Ja, jag tycker det är jättemysigt och ser fram emot det varje vecka. Kan verka korkat, men det är så det är att vara småbarnsförälder, man ser fram emot tv-underhållningen :O). Har varit väldigt trött några dagar, men allt rullar på som det ska ändå. Köpte en vinteroverall till Joel igår, vad det är svårt med storlek. Man vill att han ska kunna ha varma kläder på sig under om det blir riktigt kallt och att han ska kunna ha den hela vintern. Min mor sa i och för sig att barnen växer inte så mycket på vintern, och hon har säkert rätt då hon har haft 5 småttingar själv. Sen vill man inte att den ska vara för stor, han ska ju kunna röra sig i den. Jag tror att jag köpte en för stor, han behöver ganska stora kläder så jag slog till med den storlek efter den han har nu, men när det gäller overaller så har de kanske tänkt till att de ska vara lite större. Vad vet jag?!?!?! Svårt blev det i varje fall, stora problem man har va?! Har varit segt på jobbet idag, alltså mycket att göra, men jag har varit seg. Så jag passade på att blogga lite innan hemgång. Bonde närmar sig i tid nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag och andra

Bollar i luften

Sorgeprocessen